9.28.2011

the not so early bird


jahapp. 
då har man åkt dit på ett spel. en app. djävulens påfund.
nu spelade vi wordfeud till 01.30. i sängen. 
romantiken är död. länge leve romantiken.

.. & så det här med frukost. jag. måste. skärpa. mig. 
nu blir det bara en stor { & visserligen himmelsk }
kaffe med nymald kardemumma & mjölk. 
sedan .. ja. sen glömmer jag bort mig i redigering,
planering, mail, bilder, numera detta etc.

strax åker gympadojjorna på,
~ & så blir det långrundan längs havet. 

för mitt nya liv börjar i dag. igen.

här ska det dessutom erkännas en sån’ där grej 
man nog  inte ska erkänna. nu när jag är inne på 
själva det här renandet av kropp & själ ändå. 
jag är 33. häromdan’ kom jag på att breakfast 
betyder break fast. att det liksom hänger ihop.
betyder nåt’. det var ju kanske lite ett på-tiden-heureka. 

bryta fastan. just det. det var ju det också.

ses sen’ amigos. 


 



5 kommentarer:

  1. Hannah! :) så här ser jag ut då jag långt om länge fann din blogg.
    Underbar och himmelskt att få dela en bit av dig med dig.
    Tack för härliga och energigivande ord.
    En vän från förr // Petra

    SvaraRadera
  2. Vacker bild. När jag tittar på den ser jag att "ångan" formar en fjärilsvinge. Haha är jag besatt av fjärilar eller vad! haha.

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha vi med!!! Jävla Wordfeud. Ligger bredvid varann i sängen och spelar.

    SvaraRadera
  4. .

    petra som i fina petra
    numera på landet med
    liten & man & hund petra ?
    : ) tack för goa’ ord & för
    att Du hittade vägen hit ..
    kram !

    vad ska vi göra å t detta emma?
    jag menar, det är ju kört för Dig redan,
    men en annan hade ju tänkt sig en helt
    annan typ av övande mellan lakanen. : )

    .

    SvaraRadera
  5. ja, Petra som i fina Petra :) ler så mycket så att det gör ont i kinden....
    hade varit härligt att ses!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...