9.10.2011

systersysslor


vi har sprungit runt som stollar; 
lillasyster emma & hennes bella i vagn, idag.
vi hann med torget & dess nya härliga farmers market,  
ostaffären, blomsteraffären, biblioteket & mataffären. 
tyvärr låg nya kameran inbäddad som innan Ni vet, 
men sedan har den fått dokumentera bakning, bella,
~ & minsta fyndet från torget; minivitlök,
här hemma & jag hoppas få bjuda Er på både 
bilder & eventuella recept senare ..
{ jag vet. tejp & lök. umm .. det kommer annat. lovar. }
men nu ska här bakas vidare. dags för scones. 
i morgon blir det afternoon tea. 
i morgon blir jag 33.

det låter som en väldigt bra siffra.

kram !


  

4 kommentarer:

  1. Hej där. Som jag smygit runt här ett tag nu. Hade ju tänkt heja för länge sen men ville ha tid att skriva något riktigt fint. Så nu med avkallnat kaffe på söndagsmorgon. Jag har förälskat mig i din blogg. Hej och tack. Jag är glad att jag fann dig. Önskar dig finaste veckan.

    SvaraRadera
  2. For en nydelig blogg!!! Gleder meg til å følge deg videre!!!!

    ♡tonje

    SvaraRadera
  3. En MYCKET bra siffra tror jag. Känns det inte som om det kommer att bli det bästa året typ någonsin? Jo. Så säger vi :)

    SvaraRadera
  4. grattis på födelsedagen!!!

    kram kram.

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...