9.01.2011

bästa september,


vad fort Du kom !
jag känner mig inte riktigt redo att möta Dig än,
~ & om jag ska vara riktigt ärlig så kan Du,
i alla fall i dag; när Du kom på det här lite överrumplande sättet,
göra mig sådär lite svag i knäna för att allt går så fort.

men jag tycker om Dig också.
Du är vacker & mjuk på något vis. 
fylld av förtjusande färger & födelsedagar, 
koftor & raggsockor, 
spröd, hög luft & skira skiftande lövverk.

jag anar också att Du kommer med
inspiration & många nya böcker att läsa, 
med varm choklad på café,
~ & den 1a elden i vår öppna spis på länge.





n°1. untitled  by nora blum n°2. untitled by funky flower
n°3. decomposed leaf by visual pollution n°4. untitled by nora blum







3 kommentarer:

  1. beautiful pictures! XX

    http://balletme.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. yes they are, katarzyna, ~ flickr’
    is a goldmine ! *smiles*

    ja, visst är det lite så, c !

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...