9.09.2011

nordanvind & pappersplan





det blåste kraftigt på vår långpromenad längs havet idag. 
påminde mig om en annan blåsig dag vid havet, ~ & den här bilden. 
som jag älskar att dra ut ’rekvisita’ i naturen!
vill fortfarande få till en stor-säng-på-strand-fotografering
~ & har nog en fåtölj-i-skog på gång.

.. och som jag älskar havet. 
kan inte se mig själv bo för långt ifrån det 
och har lyckan att inte behöva det just nu. 
på under fem minuter har jag gått dit.
alltid denna dragning till havet. och till öknen. 
jo, så är det. jag vill höra hur jorden låter en ökennatt.
{ nu kanske jag får det. det viskas om sinai i mars. och jag hoppas. }

ville önska Er en riktigt go’ fredag, alla fina !
det får bli med världens bästa angus och julia stone igen.
jag vet. jag sa ju sist att om man kunde gifta sig med en sång
skulle det vara deras the devil’s tears . men vad säger vi om månggifte?
vi kan väl säga ja på den, så väljer jag paper aeroplane till make / maka n°2 :




jag säger i do
mmm.





1 kommentar:

  1. OOoouh, vad vackert. Allt. Naturnära & harmoniskt. Hamnade här av en slump, men kommer gärna tillbaka..

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...