9.29.2011

moody


{ n°1. underbara grafiska designern fabien barral för harmonie intérieure  
n°2. min fina vän darla n°3. emmanuelle brisson  n°4. gintare dainelyte n°5. robby cavanaugh 
n°6. ana luìsa pinto n°7. ekaterina grigorieva n°8. andreas kaiser n°9. aëla labbé 
n°10. kalie garrett n°11. susu laroche n°12. sarah marshall  n°13. agardnas  }


även om det inte riktigt gick att vända på humöret i dag
{ inte ens med baklänges-i-trappan-steg }, 
så är jag så in i hellskotta glad för all den inspiration jag 
alltid känner, ~ & kan finna på flickr’; 
detta ställe som jag snubblade över av en tillfällighet 
för snart 3 år sedan, och därmed själv började fotografera.
denna lilla värld i världen som på många sätt har förändrat 
den kurs mitt liv är på i dag.


inspirationen följer den snirkliga vägen 
mellan känsla & kreation, svart & vitt, mörker & ljus. 
men tacksamheten löper som en röd tråd mellan fingrarna,
~ & så hittar jag hem igen. 
















1 kommentar:

  1. Fine Hannah :) Håper du får en bedre dag i morgen, det er jo til og med fredag, beste dagen i uken synest jeg. Og inspirasjon er jo rene vitamininsprøytingen, husk på at du sprer inspirasjon rundt deg og redder dagen vår med dine lune tekster og nydelige bilder :) Tusen takk for det!

    Klem Eli

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...