9.05.2011

fladder

{ stor fjäril i läder caterina lucchi }


{ & en lite vemodig en }



i dag har mest varit fladder. 
både lite vagt moloket i magtrakten,
~ & mellan olika projekt.

jag känner mig, just det; fladdrig.
överallt & ingenstans.
det lilla vemodet motades dock bort
när jag tittade in hos fantastiska emma.
hon { med lite hjälp av tiffany persson } 
fick mig genast på andra tankar
och plötsligt fann jag mig själv framför 
den här underbara 
& sedan resten på listan },  
 ~ & höll på att sätta den varma chokladen i halsen upprepade gånger. 
precis så hade jag känt mig om jag skulle göra en ’vlogg’.

ibland behövs det bara några riktiga skratt för att vända på 
fladdret till en glad sort. 
tack emma, för omdirigeringen!

hipp hipp !





  

7 kommentarer:

  1. Vart har du köpt din fjäril?
    Jag har en sådan i brunt men vill ha fler.

    SvaraRadera
  2. jag köpte den på zebra
    i helsingborg, tess !

    SvaraRadera
  3. Där köpte jag min också. Får nog besöka dem i dag och se om de har fler färger. De är så fina.

    SvaraRadera
  4. Hej, ville bara säga-vilken underbar blogg!
    Kramar Caroline (Tristans mamma)
    <3

    SvaraRadera
  5. hmmm vackra underbar älskade du, minns så väl dina ord om framtid och hopp, då som nu en fladdrande själ, som med dunkande hjärta alltid tycks vara modig nog att följa den där stjärnan...älskar att ha dig/er här...kanske närmre snart jag navigerar och hoppas...ses snart ä.d s

    SvaraRadera
  6. inte då emma, ~ photobooth är
    ju världens snyggifierare ! : )

    stort tack caroline, ~ tror att jag vet
    vem tristans mamma är ! *ler*
    visst har Du ett barn till nu, ~ & vi
    springer på varandra ibland i
    butiker ? mhm ! : ) kram !

    s.ä.D

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...