12.10.2011

ett numera organiserat kaos







idag fick det vara nog snackat. 
stop talking 
som världens kanske läckraste visitkort förkunnar. 
just do
do di do det jag gjorde var att 
städa & organisera i arbetsrummet.






mitt svarta skrivbord, förut mest kaos; 
får nu plats med vita julrosen, levande ljus 
& doften crisp champagne från igår,
som lägger en lite lyxig aura 
skimrande brut champagne över alltihopa. 


..och ändå finns det spatiöst svängrum för mig & mac’en ! 
känner Ni igen den där metallasken också ? 
nu hem åt de vackra gamla fotoplåtarna jag fann på 
brocante i frankrike & lite washi tejp. 
{fina gummibands-bollen i svart & vitt samt skönt enkla, 
genomskinliga häftapparaten & hålslaget är från granit.}


nu ska jag bara just do di do it 
och få upp den andra av shanna murray’s fina
väggdekaler också. tyckte det blev så fint när den första fick
sitta mot svart på stora krittavlan. 


hum
får kanske vänta tills vi fått till den helsvarta 
kritväggen vi planerar uppe i sovrummet. 


all are welcome.
kanske ett något riskigt påstående för ett sovrum. 


ah! nonsens. 
stop talking
just do





en riktigt fin lördagskväll
och kärlek - till Er ! 








±

model : lina lindholm
mua & hair : josefin madsen ljungqvist
canon eos 5d mark II | canon ef 50/1,4 usm
© hannah lemholt photography




6 kommentarer:

  1. Kul & höra att du också har lite rörigt utimellan ;)

    Men vips! Med lite trolleri (& lite jävlaranamma), så är arbetsytan städad, & lämnat plats åt nya kreativa aktiviteter...

    SvaraRadera
  2. ha ! anna, ~ Du skulle bara veta ! :)
    jag är nog en sån’ där periodare på
    det; jag arbetar upp ett kaos, speciellt
    där jag arbetar & är kreativ, sedan får
    jag ett super-ryck; städar som attans
    och sätter ljus & blommor etc, ~ & är
    petnoga ett tag när det är sådär fint.
    sen plötsligt .. är det kaos igen.
    & så går det runt runt runt .. *ler*

    design elements ~ thank you,
    ~ & thank you for stopping by !

    SvaraRadera
  3. Elsker Willy Wonka følelsen jeg får av bildene!

    SvaraRadera
  4. Jag kunde tillbringat timmar här bland alla dina vackra bilder. Vilken inspiration alltså.

    //Sessan

    SvaraRadera
  5. Vilka fantastiska bilder! oh en verkligt fin blogg!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...