12.08.2011

snövit svartkonst






slumpen fick efter många knasiga, ej hållbara idéer 
{alla inkluderande rådjuret}, avgöra veckans pausfågel,
~ & genom en slumptalsgenerator online {mycket magiskt}
kom vi fram till ett nummer bland Era goa’ kommentarer
~ & därmed ett namn.




tadaa. 
leila, ~ det är Du. 
med cherry on top. 

ska bli spännande att se vad Du & jag 
får ihop för en fågel. 


finaste lina i bara underklänningen forte forte & väst venus de milo. och kvällsljus. 




önskar Er en fin kväll ! 






6 kommentarer:

  1. Jag säger detsamma. det kan inte bli annat än... ljuvligt.
    Längtar redan efter resultatet!

    Grattis Leila!

    SvaraRadera
  2. Trist att inte jag blev pausfågel men nyfiken på resultatet=) Gillar bilden på rådjuret.

    Grattis till pausfågeln !!

    SvaraRadera
  3. JAMENNNNJAAAAA!!! WOHOOO ! bästa fredagspresenten! Åh, jag mailar dig några förslag så får vi komma fram till något alldeles underbart. Åh, så kul!!! Gladast blev jag! mitt körsbär lyser alldeles illrött.

    SvaraRadera
  4. Grattis Leila!! Ja, vilken gåva, bästa fredagspresenten håller jag med om. Ser med spänning fram emot resultatet! :)

    Önskar dig en härlig helg.

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...