12.13.2011

kom an då !



jag kastar in ett läkarbesök 
innehållande skalpell, en galen dansk doktor, 
~ & x antal stygn.
 som paus för lunch alltså

it’s on.  

jag käkar deadlines till frukost.


det är mycket nu. kan man säga. 
.. och mitt i alltihopa kan jag inte låta 
bli att bli galet inspirerad till ytterligare jobb,
~ att till exempel trycka mer eget igen. stort.
de här vackra från köpenhamns-baserade 
fotografen karna maffait för house doctor
har jag inte sett någonstans på riktigt {!}.
någon av Er som sett dem, eller till & med 
kanske har lyckan att äga en ?

{bilder från house doctor}


önskar Er en magisk lucia !










7 kommentarer:

  1. Om jag är intresserad köpa fotoprint av dig, hur gör jag då?

    Kramar
    Katarina

    SvaraRadera
  2. åh. jag skulle gärna ha både damen & mannen. så himla fina foton.
    {precis som dina}

    kram & njut av nuet!
    ulrika

    SvaraRadera
  3. Så bedårande fina bilder och en jättefin hemsida och blogg. Jag undrar om du säljer dina bilder/tavlor någonstans? Är det inte så att man har hittat dina tavlor förr hos Magasin 36.
    Skulle vara så kul att ha en tavla av dig!
    Mvh
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Men det var väl ändå lite dumt att blanda in en läkare mitt i allt? med skalpell? jag hoppas att det är något mindre som går fort att läka.
    och bilderna ja, jag har sett dem många gånger känns det som, men ack nej, inga i mina ägor. hoppas du finner dem, eller varför inte ta egna, nya, göra dem på ditt vis? modell har du säkerligen ;) kram fina du

    SvaraRadera
  5. Vackraste du!

    Va på vippen att köpa hem damen till mig själv på förra Formex...men så tänkte jag -Nää, jag har ju mitt favoritfoto på väggen redan...ett par alldeles bedårande händer. Älskar min tavla Hannah...så mycket att jag är på vippen att tatuera in den dära texten på mina egna handleder ..

    ...& damen är ju även hon BEDÅRANDE...men det blir inte riktigt samma sak när man ser henne lite överallt...liksom.

    Vi stressar ikapp ett tag till & SEN tar vi den där koppen kaffe ..x10...

    LOVE YOU!

    SvaraRadera
  6. Åå fina Hannah va försiktig och ta inte allt på en gång även om det känns kul...spara lite till sen.
    Och med tanke på din fantastiska kreativitet så lär inte jobberbjudandena försvinna även om du pauser lite emellan.
    Så var rädd om dig!!

    Ja Edward är lycka, tack för vackra ord om oss...stråla *tihi* det är nog han som får mig till det!

    Stor kram till en stor inspirationskälla <3

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...