12.05.2011

vintervinge




tänkte att jag skulle dela med mig av lite fler bilder från testfotograferingen
som lina, jossi & jag körde på magasin 36.
jag pratade med världens sötaste busunge i gårkväll, 
~ & vi rabblade datum för möjliga fotodagar i december. 
nu har jag sån’ abstinens att det kliar.
vi skrattade också åt att bloggen lite, i bilder, blivit halvt hennes
vilket jag är med på fullt. ut. alla. dagar. i. veckan. 
om det bara innebär att vi fortsätter fotografera tillsammans.

tänk. denna kärlek som är fotograferandet. 
jag behöver det som luft. både att andas, ~ & under vingarna.




jag hoppas att Er vecka fått en fin start i dag. 
i morgon får vi allt dra en ny pausfågel
eller vad säger Ni ?


tills dess, kärlek. 

  




±

model : lina lindholm
mua & hair : jossi madsen 
location : magasin 36 
© hannah lemholt photography

10 kommentarer:

  1. Ja visst är det där med fotografering lika viktigt som luften vi andas. Så kul och man törstar efter mer hela tiden och inspiration och kunskap.

    Ser fram emot pausfågellotteriet. Hoppas du får en mysig kväll. Själv sitter jag med te och photoshop.

    SvaraRadera
  2. Du är så fruktansvärt duktig, wow vilka vackra bilder! Det berör!

    Ha en mysig kväll fina du!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  3. ein wunderschöner Engel....wauhhh.
    LG
    Sabine

    SvaraRadera
  4. Älskar att titta in här hos dig och njuta av dina undersköna bilder och vackra formuleringar!

    SvaraRadera
  5. & Du, den där Kliniken-sidan blev fruktansvärt snygg! I skön Hanna-stil :)

    SvaraRadera
  6. Fantastisk;)
    En fin uke til deg!!
    ;)

    SvaraRadera
  7. Åh "smutset" är så klockrent. Magic Dust!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...