5.10.2012

kritor & morgonkaffe


{inte alls helig. mest kaffesugen.}



skrattar åt programmet coacherna på svt play.
det är mitt i prick & känns ibland nära. 
då får man skratta lite åt sig själv också. det är bra.
  
lena endre’s carina läser flitigt sina peppingkort, 
’idag väljer jag att .. ’
en del av mig tycker det är fnys-skratt-pretentiöst.
en annan del av mig tycker ju att det är klokt att tänka 
på hur man är, ~ & göra aktiva val i sin vardag.
ingen kommer att ringa på dörren en morgon och göra mig 
automatiskt modig med ett trollspö eller så, 
inte ens de dit-kritade vingarna hjälper. 


{bella gillar också kritor.}



{fast de smakar skumt.}


hög på kaffe & kritdamm, knåpar jag
ihop en krittavel-serie för søciety6.
kanske mest små påminnelser till mig själv.

chalk me happy.






hoppas Er dag blir just som Ni vill ha den.
kärlek,  


h







16 kommentarer:

  1. Älskar bilden med vingarna, gud så underbar! Har blivit en av dina följare den senaste tiden, men har inte haft tid att lämna ett fotspår. Men jag finns här bakom skärmen och tittar in då och då. Älskar dina magiska bilder!

    Den stora griffeltavlan, vart har du fått tag i den?

    Ha en skön dag. Kram L

    SvaraRadera
  2. stort tack, l ..
    ~ & tack för att
    Du tog Dig tid n u ! :)

    den stora griffeltavlan
    har inget ’märke’ & är
    köpt i en butik som lagt
    ner, ~ så där kan jag inte
    hjälpa Dig tyvärr !

    önskar Dig detsamma,
    ~ & tack än en gång
    för goa’ ord ..

    SvaraRadera
  3. Åååhh, vilken fullträff! Bilden med dej & vingarna.
    & den där Bella... Sockersöt med attityd i blick ;)

    Älskart!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så underbara bilder, tänk om jag kunde fota som dig... ♥

    Kram Cajsa

    SvaraRadera
  5. Länkade till två av mina favorit bloggar på min blogg. En av dom är du... ♥

    http://guldnougaten.blogspot.se/2012/05/mina-favoriter.html

    SvaraRadera
  6. Åh,underbara bilder!
    Du är så duktig!
    =)

    SvaraRadera
  7. Wow. Hittade precis hit... och blev alldeles stum av dina fantastiska bilder. L O V E L Y, är allt jag kan säga.!

    SvaraRadera
  8. vilken uuuuunderbar bild på dig med vingarna, och vilken fantastisk griffeltavala, vill ha

    <3 <3

    SvaraRadera
  9. Den med dig och vingarna är så perfekt som en bild bara kan bli!!! Önskar att jag själv hade tagit den! :) Tack för kommentaren i vår blogg! Kram Eleonor

    SvaraRadera
  10. Åh du är så vacker att man dör.

    SvaraRadera
  11. Du är sååå sjukt vacker ♥ och Bella är underbart söt!!

    Ha en fin kväll vännen!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  12. Den där bilden på dig alltså!
    Och man tänker lyckliga Hannah som kan skapa den här världen full av skönhet! Vilken oändlig gåva. En gåva som går rakt igenom hjärtat på oss som får ta del av den.

    Jag kom också att tänka på en sak jag läste i 'Samtal med Gud' - om det alls finns något som kan kallas för en synd, så är det att inte vara sig själv fullt ut, att utveckla de där gåvorna man har som kliar under huden. Today I choose to be me - det är en himla fin uppmaning det.

    Kärlek!

    SvaraRadera
  13. Tack kära Hanna för dina fina kommentarer på min blogg!
    Det värmer!

    Dina bilder är som vanligt magiska. Hoppas vi får chans att mötas en dag.
    stor kram
    Anna

    SvaraRadera
  14. tack för pepp och
    omtanke.
    och gårdagen blev
    bra, och speciell
    och en milstolpe.
    mest för mig själv.
    och min resa.

    hoppas inte kaffet
    hinner kallna allt
    för mycket... *L*

    SvaraRadera
  15. grymt hanna.
    änglavingarna.
    waaaaaaoooooo!
    kram/jennifer o trevlig helg :)

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...