8.02.2012

sneak peek № 1







är på slutet-av-veckan-språng.
det blir lite tryck som ska fixas,
~ & sedan drinkar med just favorittjejerna
från paris-fotograferingen för spira autumn 12.

här en 1a liten tjuvtitt på den kollektionen,
som jag tror är på gång nu i augusti.




jag önskar mig många barfotadagar till, 
så det får bli lite mjuk övergång till höst
med skira tyger, ~ & sjalen fortfarande
nerstoppad i väskan.. 




önskar Er en riktigt härlig kväll !


kärlek, 

h




±

{modell : lina lindholm}
{make up & hår : josefin madsen}
{spira goes to paris | autumn 12}
{© hannah lemholt photography}




10 kommentarer:

  1. Men gudars vad vacker hon är. Och du är en strålande fotograf!! Tack för inspirationen, nu vet jag precis vad jag ska ha för frisyr imorgon när jag ska ut på galej. Hoppas din sommar är fantastisk och att du njuter i fulla drag.
    Ser fram emot fortsättningen av fotona du gjort för Spira med spänning. Allra varmaste kramen från mig.

    SvaraRadera
  2. jag doftade hösten idag
    vemoden drog förbi
    och jag log lite sådär hemtamt
    kan längta lite även om det är härligt att gå omkring barfota och njuta värmen
    hälsar åsa

    SvaraRadera
  3. du är så otroligt, galet och fantastiskt underbar med din kamera... ni är ett och med en sådan modell kan det inte bli annat än magiskt!

    SvaraRadera
  4. Håller med lottasworld..
    NI ÄR ETT -du & din kamera.

    ...& Lina...ja vackrare skapelse är svår att hitta...Hon hänger uppförstorad här hemma med en rysligt vacker arm runt sig...TACK min vän för din fantastiska hjälp!

    Love you

    SvaraRadera
  5. Du är bästaste fotografen, sååå vackra bilder!!!

    SvaraRadera
  6. Du tar andan ur mig,
    med dina helt fantastiska bilder!

    Nu vill man bara se mer
    av Spiras katalog!
    Duktiga fina Hannah,
    tack för att du förmedlar allt
    detta vackra till oss!

    Kram Cathis i Luleå

    SvaraRadera
  7. Ohhh this is so amazing that black and white close up with the arc behind I love it!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...