11.15.2011

white inside




{den där blåbärochmjölk underklänningen}





‘there was white inside,
trying to seep out of pores,
i felt it strain
trying to mesh and meld
with this sentient wraith
fingers touching
joining
and suddenly
i am the morning mist
dancing in the crystal air.’


- lisa shields










här kommer lite fler bilder från i lördags, 
- & mer av sagoklänningen på.  


alltså. när den rann ner över kroppen på lina. 
och hon stod där i rummet med skogen som granne,
medan eftermiddagsljuset glittrade mot väggarna
målade grå äggoljetempera,
~ & det snöade. inomhus. 

holy moly.
behöver jag ens säga mer? 
det finns ögonblick.
och så finns det ögonblick.




  


tack för alla Era krya på Dig,
~ & goa’ ord fina Ni. 
lyckomakare.



febern är envis.
men det är jag med. 



i morgon är det fotografering på gång. 
med någonting helt nytt för mig. 
vi får se hur det ska gå. 
måste våga försöka.



kram !




{modell : lina lindholm}
{makeup & hår : josefin madsen ljungqvist}

{sagoklänning forte-forte ~ cirkus}
{canon eos 5d mark II | canon ef 50/1,4 usm}


© hannah lemholt





9 kommentarer:

  1. magiskt hannah.

    du har mail :)

    stor kram.

    SvaraRadera
  2. Gud vad jag älskar dina mjuka bilder. Som landet Narnia ...
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. So good for my souls, very soothing… Winter looks magical through your eyes.

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja köpa ett foto/reproduktion av dig som jag sett på Flickr. Säljer du dina bilder?

    Kramar
    Katarina

    katarina[snabela]ateljen.net

    SvaraRadera
  5. Otroligt vackra bilder du tar!
    Helt magiskt....

    Mvh Ingrid

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...