8.12.2012

washed ashore











jag fick en oväntad present igårkväll.
en tack-för-att-Du-tar-bilder-på-oss-present
och mitt nu 2a strap från bloom theory.

har suktat efter precis det här vackra;
som påminner om snäckor & sjöjungfrur,
~ & heter just washed ashore.
men så bestämde jag mig för att skicka 
efter det till den finaste av vänner istället, 
vara mer än nöjd med det jag redan har.. 
och så dök det upp ett ändå. 
vilken lyx och lycka !


hoppas Ni också haft en 
riktigt fin helg. 
kärlek,

h


  
± 


{bild 1, 2 & 3 | självporträtt ’09 | nikon d60 | nikon dx af-s 18-55mm}
{bild 4 & 5 | canon eos 5d mark II | canon ef 50mm/1.4}
{bloom theory straps}
{© hannah lemholt photography}



6 kommentarer:

  1. Ljuvlig atmosfär i dessa bilder; drömsk och skön. Och finstämt porträtt på Dig, kan liksom inte sluta titta på det. Ha ett fint slut/början på veckan...kram, Joanna

    SvaraRadera
  2. Åh det är ju så fint, precis som ditt andra!
    Och bilden på dig...alltså du är så himla vacker människa!!
    Har samma klänning som du...hi hi...gillar den jätte mycket :)
    Ha en skön söndagskväll fina du!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. C'est formidable ton blog et les photos ici... je reste ici por longtemps ;)) bisous . Agnieszka de Pologne:)

    SvaraRadera
  4. Ah Hannah

    Jag ler & får ståpäls. GUDARS SÅ VACKERT.
    DU är så vacker. Du är så "jag finner inga ord"...

    ...& idag kom det; provtrycket. JUBEL!!! Så P.E.R.F.E.K.T!

    Älskar dig min vän. ALLT med dig.

    SvaraRadera
  5. De där strapsen är nåt att verkligen drömma om. Kan bara inte bestämma mig... Det svart/gula Nikon är ju bara så klistrigt och tråkigt... Längtar till havet när jag ser dina bilder. Snart snart så får jag känna havet mot mina gummistövlar och känna saltet rufsa håret... precis hur mycket jag vill, när jag vill. Längtar längtar... kram EM

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, faktiskt, ~ & jag kan rekommendera dem varmt !
      mitt svart/gula till kameran använder jag a l d r i g,
      av just anledningarna Du skriver, det skär till och
      med lite i nacken. dessa är mjuka {liksom vadderade}
      & ligger skönt bakom nacken, ~ & allt fix och trix,
      pärlor & paljetter sitter bara utåt, så det är bara fint.. :)

      vad härligt med längtan till havet, jag kan den.
      ännu härligare att Du snart inte verkar behöva
      längta lite mycket ! :) kram till Dig

      Radera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...